Heej!

Heejan alla sötisar! Det här är mitt första inlägg på bloggen! stackars Mimmi är sjuk... Krya på dig♥ Hoppas alla ni har det bra, min skol dag har vart (som vanligt) jätte tråkig, förutom på rasterna. Tog några foton på vägen till skolan och i skolan''! <3 








 Jag och Jozziz :D


 Och så några från klassen som spelar bandy!



Jaa... jag har inte så mkt mer att skriva om, men glöm inte att det är alla ♥-ans dag om tre dagar''! ge något ett kort, till en kompis eller till någon du gillar ;)


Puss och kram

                        // Emmi 
  

Kommentarer
Jozziz / 2010-02-11 @ 15:30:19

Tjenare emmi ♥

Kan du inte lägg in dom andra oxå ? :) I want it <3

Please logga in på msn :O


Beatrice Jakobsson [foto] / 2010-02-11 @ 16:15:34

sv: tack :)

bra själva?<3


R e b e c c a / 2010-02-11 @ 16:42:53

sv: Ajdå :/ som mig då!



KRYA söt! <3



Imorse så väckte min pojkvän mig när jag låg och sov, så va en stund med honom innan han åkte iväg. Sen har jg bara kollat på film och tagit det lugnt hela dagen :) du då? :)


Nicolina / 2010-02-11 @ 17:11:31

Tjenare!

Det är Nico!

Hörde namnet på bloggen så jag tänkte titta lite på den!

Den är väldigt fin!

Heja Jozizz, Emmi och mimmi! :D

ella / 2010-02-11 @ 17:16:40

sv;

heej!

joda det e bra, hur e det själv? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0